solmodern adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Koltuğa su şişesi geçse bile dolar düşer öyle düşünmeyin.
O koltukta önceden su şişesi yoktu ama o zamanlar da da dolar yüksek oldugu bir sürü hükümet zamanı vardı.
Yeri geldiğin de ben de hükümet eleştiri konuları açıyorum. Çünkü degnek hepimize dokunuyor lakin bu iş sadece hükümet veya başa filanca geçmesi ile ilgili değil. Bir çok sebebi var.
Bu arada sizin orda Kıbrısta durumlar daha iyidir.