Turgenyev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Durum gerçekten çok kötü. Allah yardımcımız olsun. Fakat birileri daha gelmeden gelse de düzeltemeyecektir şeklinde bir umutsuzluğa kapılmamak lazım. Enerjisi yüksek bir ülkeyiz, işini iyi yapan insanlarla düzeleceğimize inanıyorum.
solmodern adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Koltuğa su şişesi geçse bile dolar düşer öyle düşünmeyin.
Umarım dediğiniz gibi olur