Durum gerçekten çok kötü. Allah yardımcımız olsun. Fakat birileri daha gelmeden gelse de düzeltemeyecektir şeklinde bir umutsuzluğa kapılmamak lazım. Enerjisi yüksek bir ülkeyiz, işini iyi yapan insanlarla düzeleceğimize inanıyorum.