erkantalhaboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana kalırsa yanlış bir olay şimdi marka patent tescili yaptırıp bu arkadaşları sikayet varı mahkemeye verebilirmiyim peki
muhtemelen herşeyi kılıfına uydurmuşlardır ama tanıdık avukat varsa bi sormanızda fayda var çünkü sizi sevmeyen birisi bile oraya fake bir numara alıp markanızı karalayabilir ki üyelik satın almanız dediğim gibi o yazıyı kaldırmak için yetmiyor kişi ile iletişime geçip o sikayeti kaldırmalarını rica ediyorsunuz saçma sapan bi sistem açıkcası