üyelik almakla da bitmiyor müşterinin iletişim bilgileri size vericekleri panele düşüyor daha sonra müşteri ile iletişime geçiyorsunuz durumu anlatırsınız anlayışlı biriyse kaldırır yoksa öylece kalır
bana kalırsa yanlış bir olay şimdi marka patent tescili yaptırıp
bu arkadaşları sikayet varı mahkemeye verebilirmiyim peki