Ağzınıza kaçmasında veya biraz yemenizde yani miktarı çok azsa sorun olmaz ama yine de tehlikeli. Çok fazla yerseniz hayatınız boyunca tavuk gibi bazı yiyeceklere veda edersiniz ve ilaç kullanmak zorunda kalabilirsiniz. Saçma şeyler denemeyin