ribrahimozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayara geçince atacağım, bu arada ben de KTÜ'deyim şuanda güzel tesadüf oldu
sağolasın 2 sene oldu ben bitireli hocam ama pm den yazıyorum görüşelim.