Konu
Oylarınıza ihtiyacım var :)
12-12-2021, 23:31:15
#3
enesozcann
ribrahimozer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bilgisayara geçince atacağım, bu arada ben de KTÜ'deyim şuanda güzel tesadüf oldu
sağolasın 2 sene oldu ben bitireli hocam ama pm den yazıyorum görüşelim.