yergozy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bide niye 1 ay olmadan ticaret konusu açamıyoruz. 1 ay da uzun bi
süre
Ben zamanında 2 ay ve 10 ticaret puanını beklemiştim.Şimdi onun yarısı oldu limitler ,hem de platin üyelik veya kurumsal alınca beklemeye bile gerek yok artık .