elbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bir ara bir kagıt fabrikasına ham madde getiren tırcı ile konuştum adam 1 tır ham maddenin 30bin usd mal oldugunu söylemişti ham madde usd dayalı oldugu icindir.
Tamam dövizle de bağlantılı ama dövizden daha çok pahalılandı😅