Muratdenizzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nerden bakıldığını bile bilmiyorum
Hocam
en kötü ihtimalle fotoğrafını çekin bilgisayarın, az buçuk anlıyorsanız Başlat>Çalıştır kısmına gelin dxdiag yazın çıkan ekrandaki sekmelerin ilk ikisinin fotosunu atsanız da yeter