güzel düşünce ama üstündeki tutmak için yapılan noktalar kazalara sebep olur mesela tam oturamayan bebek yüzüstü üzerine düşer Allah korusun gözüne falan büyük zarar verir. farklı şekillerde yapın bence.
Ekleme : dilegetirilmiş bu durum. bence tutma kısımlarına gerek yok hocam. bu forumda bir arkadaş yabancılara satış yapan bir sitesi vardı baya güzel ahşap modeller vardı. kenarına boşluk yapılıp kolayca kaydırılacak şekilde yapılabilir mi acaba? parlaçlar bütünden çıkmayacak ama kaydırılarak yeri değişecek şekilde.
Evet tutma kısımlarını kaldırıyorum, parçalardan 1 tanesinde oval ufak bir tutma kısmı yaparak istendiğinde kaldırılıp bozulmasını sağlayacağız, zaten parçalar tatlı sıkı formda