kurtarmalı diye neden 1 tl yerine 2 tl ödüyoruz peki?
sorun olma ihtimali daha az oluyor teslim etmeden önce zaten ben soruyorum istediğiniz özel bir kurtarma varmı diye eğer istemezlerse mail uzantısının yandex halini yapacağım diyorum kabul ediyor onlarda, şifreyi de not alıyorlardır herhalde