Konu
Zararım var ne yapmalıyım?
12-12-2021, 09:55:28
#1
Rascoe
Merhaba Mayısta 3 tane coine yatırım yaptım
SXP, BTT, NEO yaklaşık 7 aydır bu coinlerde olmama rağmen ana paradan %35 lik bi zararım var.
Nasıl bi yol izlemeliyim beklemeye devam mı edeyim? Ya da farklı bi coine yatırım yapıp mı bekleyeyim