Kurtarmasız alıyorum, kurtarma Mail kendim ekliyorum.

konuyu açan arkadaş sonuna kadar haklı. Kurtarmakta maili yanında verilmesi gerekiyor bazen kurtarma postasına kod gönderebiliyor.