Hocam el emeği ve fikir güzel piyasada da var hayırlı olsun. Ama kullandığınız tutkal türü ve kullandığınız boya cila vs çok önemli bebekler bunları ağzına sokuyor ısırıyor. Bunları iyi araştırın sonuçları kötü olabilir hukuksal tarafta.
Çok haklısınız, kimyasal yapıştırıcılar kullanmıyoruz, tutkal olarak beyaz tutkal kullanıyoruz.
Ahşap koruyucu olarakta teak yağı kullanacağız. Üründe herhangi bir şekilde tutkal kalmayana dek temizlik ve zımpara yapıyorum. Akrilik boya kullanıyoruz. Boya seçimini yaparken de özellikle su bazlı olmasına özen gösterdik ki çocukların sağlığına herhangi bir zararı olmasın.
Eşimin asıl mesleği anaokulu öğretmenliği, çokça okul öncesi etkinlikler yaptığı için neyse ki sağlık konusunda epey bilgi sahibi etti. Araştırma yaparakta doğruladık tabii.
Fikriniz ve önerinizden ötürü ç
ok teşekkür ederiz .