onurnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok güzel düşünce olmuş. Ama bizim çocuk biraz hareketli ve sürekli düşüp kalkıyor haliyle. O tutma kısımlar sivri olmuş. Kafasına gözüne gelebilir diye ben almaz ve evde bulundurmazdım.
Çok çok teşekkür ederim, nasipse 3 ay sonra benimde evladım doğacak. Henüz anne babalığı tatmadığımız için aslında basit ama bir o kadar önemli o kısmı tamamen atlamışız. Olabildiğince sivriliği yok edip daha yuvarlak saplar yapacağım.