Hocam çok güzel düşünce olmuş. Ama bizim çocuk biraz hareketli ve sürekli düşüp kalkıyor haliyle. O tutma kısımlar sivri olmuş. Kafasına gözüne gelebilir diye ben almaz ve evde bulundurmazdım.