Konu
XenForo Lisans alınacaktır.
12-12-2021, 03:06:21
#6
Misafir
Garfield arkadaşım lisansın ve siten çok.
bize de kalsın. Şaka bir yana başarılar.
2.el lisans arayışım var. Konuda mesajım bulunsun. Döviz kuru çok yüksek. 2.ele kaldık. Pm bekliyorum.