Garfield arkadaşım lisansın ve siten çok. bize de kalsın. Şaka bir yana başarılar.

2.el lisans arayışım var. Konuda mesajım bulunsun. Döviz kuru çok yüksek. 2.ele kaldık. Pm bekliyorum.