2000 lere kadar Irak Türk`ü derdik. 2000 sonrası birden Irak Türkmeni`oldular. Kelime oyunlarıyla millete unutturmaya çalışılıyor. Nede olsa ben B.O.P`un genel başkanıyım demişti birileri. Irak işgal edildiğinde perşmerge ilk Musul ve Kerkükteki nufus kayıtlarını yakmıştı. Nufus kayıtlarını kopyalamaya çalışan Türk askerlerinin başınada çuval geçirilmişti.

Bu olaylar sonrası Amerikaya nota verecek misiniz diyen gazetecilere "Ne notası müzik notasımı" diyecek ümmet liderimiz vardı. İnsanlar unutur ama tarih ve gelecek unutmaz.