Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim oteldeki bilgisayar 4 aydır açık en son format atarken mecburiyetten kapattım .

Ama sizin bilgisayar canlı olabilir hocam arada bi uyku moduna alın uyusun sonuçta yoruluyor
keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VDS kullanmak daha faydalı olmaz mı hocam
KhanJitsu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam youtube da render ve upload işi yaparken bi render alıyordum 3 saat sürüyordu pc nin anası ağlıyordu o videoları da 20 saatte anca upload ediyordu bilmiyorum ama bu kadar yoğun çalışmasına rağmen sanırım 6 ayda bir kere falan kapatıp açıyordum bu arada bilgisayarım laptop masaüstü değil. Ha casper marka olduğunu da hatırlatayım
Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne kadarda olsa uzun vadede ekran kartı - işlemci - ram zarar görebilir VDS sunucuları işinizi görecekse bi hesap yapıp onları değerlendirebilirsiniz
mkslsks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendimi bildim bileli bilgisayar kapatmam. Hiçbişey olmaz.
trchalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Donanımı yorar pili öldürür. Engel olmak için tozun az bulundurun, normal sıcaklıklarda ki ortamlarda bulundurun. Pili çıkarıp direk elektrik ile çalışmasını sağlayın. En az ayda 1 açıp temizlik ve bakımını yapın. bunlar ömrü uzatmaya yönelik çözümler.
mertinko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sürekli şarjda kullanımdan dolayı pil zaman içerisinde çöp olur. Pil çöp olacağı için ani elektrik kesintilerinde veya git gel durumlarında bazı donanıma hasar verebilir. Onun dışında RAM üzerinde uzun vadede oksitlenme olur, HDD yavaşlama olabilir. Başka da olumsuzluk gelmez.
Sabri68Tkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayar gibi cihazlar 7/24 çalışıcak şekilde yapılmıştır. Full yük altında çalışmayacak ise sorun olmaz. Zaman ile her şeyde olduğu gibi eskimeler olacaktır bu normaldır. Haricinde elektrik kesintisi vs olursa zarar görebilir bununda altyapısını siz yapmanız lazım
gurbuzemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbir şey olmaz hocam, tek zararı elektrik
Herkese ayrı ayrı çok teşekür ederim. Hepsini değerlendirmeye alacağım.