KhanJitsu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha ne olsun hocam CPU ben sıkıldım çalışmaktan işi bırakıyorum diyip istifa mı etsin
Bak onu düşünemedim o da olabilir. Mizah güzel beğendim.