Normal üye olarak görünüyor. Kullanıcıyı etiketleyin bu konu da açıklama yapsın.
kurumsal plus + plus + plus + değil moderatör olsa dahi kimse r10 kullanıcısını bu şekilde tehdit edemez. Burada herkes eşit.
@Sadraf;
sağol varol coşkun abi allah razı olsun desteğinden dolayı