1 haftalık ürün alalım diye 560 tl ödedik ben ağzımı açmamla bimdeki vatandaşlardan da sesler yükselmeye başladı. İşin garip yanı konuşan var ama sonuç hep aynı ... Çok üzücü gerçekten geliri olmayan insanların yerine kendimi koyunca yaşamak çok ağır geliyor.
Size bir şarkı bırakıyorum. Dinlemediyseniz kesinlikle dinleyin 2015'ten 2022'ye mesaj.

1. kesit:

Kimi düzenli beslenir, kimide bazen beslenir
Birisi çöpte biri A.V.M de etle beslenirken. Öteki boş heveslenir...

2. kesit:

Cebine eklersin eklersin eklersin
Yetim yardım istediğinde bende kuruş yok dersin.


3. son:

Geçimse 1000 lirayla ekmek üstü salça
Biraz tuz, kimine buz viski hayat *** itinayla!


Şarkı:
TIKLA