Hala anlamıyorum bazı insanları anlamakta istemiyorum artık. Nasıl ki onlar körse bende onlara karşı körüm. Adam diyor ki 5 yıldır cevap alamıyorum. Yok algıymış, yok Twitter olmazmış vs vs. Bugüne kadar ne aklandı ki bu aklanacak, bununda üzeri kapanacak hain ve vatan haini muhalefet olacak. Sosyalmedya yeri küçümsenemez. Biz ufak bir mahallede bile bazı istekleri yaptıramıyoruz ama sosyal medya paylaşımı sonrası 2 gün içinde çözülüyor.