dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kurtarmalı diye neden 1 tl yerine 2 tl ödüyoruz peki?
Kapanmıyor,telefon doğrulaması istemiyor,sorun yaşama ihtimaliniz normale göre daha az hocam