ben kurtaması olan gmail almak istedim. bir adet gmail yanında bir adette ya gmail ya da yandex mail olacak birisi diğerine kurtarma maili olarak eklenecek ve hesaba giremediğimizde falan kurtarma mailimize kod isteyeceğiz ya da doğrulama maili vs hesaba girebilelim. kurtarma maili istememizdeki amaç bu en azından benim amacım bu. 2 tl ye satın aldığım gmaillerde kurtarma maili olarak bir mail girilmiş ama o mail ya aktif değil ya da başkasında. aldığımız maile bir şey olursa şifreyi unutursak mesela nasıl gireceğiz? ben bu zamana kadar alırken hep iki mailde aktif olarak almıştım ama son ticarette bir anlaşamamazlık oldu. yani kısaca kurtarma maili olan gmail satın aldığımızda kurtarma olarak eklenen mail aktif olmuyor mu satışlar böyle mi satılıyor?