Merhaba arkadaşlar;
Geçen ay adsensede tıklama başı 10,15,23 tl gibi kazanç elde ediyordum. Tık başı 10 tlyi hiç düşmüyordu. Bu ay tıklama başı 2,50-3,00 tl arası veriyor sizce bu neden kaynaklı olabilir. Sitem ingilizce ve tıklamalar genelde yurtdışından oluyor. Bu konuda beni aydınlatabilirseniz çok sevinirim.