T13R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece güldüm
Müşteri her zaman haklıdır (!)
böyle bir müşteri haklı oluyorsa ben bu işi bırakayım hocam insani yaptığı istende soğutuyor