şikayet ederse ve haklıysanız ben ortada bir problem göremiyorum, sadece arkadaşın kafa yapısı çok farklı sizinkine göre.
ticareti böyle demek ki, yapacak bişey yok.
hocam önceden ticaretimiz oldu ve en en uygun fiyata yapmaya kalktım ve yaptimda sonradan yine böyle yaptı ve ticareti kestik kendisi çok değişik birisi yok cimere şikayet edicem yok şey yapicam sunduğum hizmetin bedeli buna 40 tl zaten