1 aralıkta link süresi doldu
2 gün bekledim 3 aralıkta bana mesaj attı
linkleri uzatacam ödeme bilgini at diye
ödeme bilgisini attım
2 gün daha bekledim
ödeme gelmeyince kaldırdım
1-5 aralık 5 gün fazladan tuttum linkini
allahtan kaldırmışım ayın 11i kendisi yok ortada
2 gün geçti ödeme yapmayınca eksi negatif puan kullanayım dedim
sonra dedim adam ticaret yapıyor ekmeğiyle oynamayayım
ama dalga geçer gibi hem ödeme bilgisini istiyor hemde bekletiyor
ödeme yok haber verme yok böyle ticaret olmaz
herkesi mağdur ediyor
kimseye bu adamla çalışmayı tavsiye etmiyorum.