yumurtayı uyandıktan max 15 dk içinde yiyebiliyorum acayip kokuyor. Pişirmesi de dert doyuruculuğu eh işte yoksa hayatta yemem.
Not: sanırım en son 6 ay önce 12 li yumurta almışım 10 tanesini dueuyor hala