Yalabik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 saat oldu hala memoda gözükmüyor
Sende mi barkodla girişmiştin hocam Memo kodu yazmış mıydın benim hâlâ 6 saat oldu gelen giden yok