Ben de dün kedimin sağ patisinde baş parmağının olmadığını fark ettim kedimin bile haberi yok bir parmağının kaybolduğundan, eğer "simülasyonda yaşıyoruz" muhabbeti doğruysa bu aralar kedilerde evrim güncellemesi başladı herhalde