Ben de Twitter da adalet arama mantığına karşıyım. U kadar ciddi meseleler goygoyculara meze oluyor. Adalet isteyen gitsin mahke.e kapısına belediyeye TBMM ye ya kim topladı o parayı gitsin ver paramızı desin olsun bitsin.
Böyle magazin yaparak o ailelere hiç bir fayda sağlanamaz. Zaten o parayı alan kimse asla size açıklama yapmaz. Ama konuyla ilgisi olmayan bir devlet yetkilisi alakasız çıkıp biz o paraları değerlendirdik 5 yıl sonra faiziyle vereceğiz dese buna jnanir bu millet. Kimse sen kimsin yetkin ne diye sormaz. Cevap micevap. Al ordan yürü.