En azından bir cevap gelsin bu bile yeter konu söylediğim gibi siyaset amaclı değil belki arada bir bürokratik sıkıntı var
hemen üst yorumda cevap verdim. twitter adalet bakanlığı değil. madem bukadar umursanıyor yada umursuyoruz deki gelin hep berraber bunu mahkemeye taşıyalım yada savcılığa cıkalım ben bunu kovalıcam de ozaman gelmeyen yada bir adım atmayan olursa dediğinizde haklısınız. ama emin olun bu algıda sadece evinizden bir twit atarak sonuç bulamazsınız. algı algı olarak kalacak sadece sizde bu algıda maşa olacaksınız.
saygılar güzel dostum