tekrar ediyorum 52 milyon TL bir devlet için hiç paradır. şuan buda bir algı çalışması olarak başlatılacak 3 5 güne hükümetten doğru veya yanlış bir cevap gelicek olay kapanacak ve algı yapıldığı ile kalacak.
yani nedir devlet şehit ailelerinin parasınamı el koydu ? nedir ? bukadar basitmi ?
bu algı çalışmalarını bu şekilde değil daha doru yollardan aranmalı twitter ile adalet kimse bulamaz.
En azından bir cevap gelsin bu bile yeter konu söylediğim gibi siyaset amaclı değil belki arada bir bürokratik sıkıntı var