devlet için küçük para elbette. kimse devlet yedi de demiyor.. devletimiz de desin o zaman şuan para burada diye ?
Paranız bizde bekletiyoruz desin. Paranız ya da şunlar el koydu desin biri çıkıp paranın nerede olduğunu desin ?
hocam canım hocam sevgili hocam. yiyenin boğazında kalsın. bunda hemfikiriz ama twitter de adalet bulamaz bu ülke.
her olayda twit atıp olayı düzelteceğini sanan milletimiz var. twitterden hükümet yıkmaya çalışan milletimiz var.
ben diyorumki twitter bir sosyal medya olarak kalmalı bireysel olarak gidip kendin mahkemelerde sorabiliyorsun madem bukadar umursayan var bireysel olarak toplanıp topluca mahkemeye sorabilirler.
şuan twitterden yapılan sadece ve sadece algı başka hiç bir şey değil.
tekrar ediyorum bu olay patlarsa 3 5 gün sonra devlet yada hükümet diyim açıklama yapar. olay kapanır ama algı birilerinin beyninde kalır. çok ucuza gidiyor bazı şeyler basit insanların medya ayağında galeyana geliniyor.
neyse özgür iradeniz istediğinizi yapabilirsiniz tabi benimkisi sadece bir fikir.