Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tekrar ediyorum 52 milyon TL bir devlet için hiç paradır. şuan buda bir algı çalışması olarak başlatılacak 3 5 güne hükümetten doğru veya yanlış bir cevap gelicek olay kapanacak ve algı yapıldığı ile kalacak.

yani nedir devlet şehit ailelerinin parasınamı el koydu ? nedir ? bukadar basitmi ?

bu algı çalışmalarını bu şekilde değil daha doru yollardan aranmalı twitter ile adalet kimse bulamaz.
devlet için küçük para elbette. kimse devlet yedi de demiyor.. devletimiz de desin o zaman şuan para burada diye ?

Paranız bizde bekletiyoruz desin. Paranız ya da şunlar el koydu desin biri çıkıp paranın nerede olduğunu desin ?