Daha bugün aklımdan geçmişti bh acı hadise. Ne zaman milletçe bir çıkmaza girsek hep düşünüyorum yasadiklarimizi. Icimi derin bir üzüntü kaplıyor. Her yola çıktığımda metroya metrobuse bindiğimde aklıma bu terör saldırıları geliyor. Benim gibi diğer İstanbullularında aklına geliyordur. Ne unuttuk ne unutturabiliriz yaşanan katliamların mutlaka hesabı sorulacaktir. O zamana kadar manevi sehadetlerimizin ailelerine destek olmakta bizim görevimiz. Umarim herkes benim gibi düşünüyordur. Arkanızdayız.