Merhaba,
600k parayı 2 ye bölüp 300 bin tl ile dolar, 300 bin tl ile euro alarak banka da saklasak sizce doğru bir işlem olur mu ?
Türk Lirası olarak tutulduğunda eriyor paralar maalesef, 2 ye bölüp dolar euro olarak tutmak mantıklı olur mu ?