sg89 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde tat kodu 4. günde gitmişti. Bir iyi bir kötü oluyorduk. Her belirti herkeste olmuyor. Geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah.
teşekkürler hocam bizimde 4. günümüz ama halen belirtiler aynı sadece boğaz ağrısı ve halsizlik başka hiçbirşey yok