Selamlar
Tescilli bir markanın kullanılması çeşitli cezalar doğurabilir bunu biliyorum. Peki bu markaya ek kullanım durumu nasıl oluyor?
Mesela
Bir kebapçı kapbi sözünün patentini almış. Buna ek olarak kapbidürüm kapbirdürüm eklerini de almış.

Sorum şu
Ben kapbipasta kapbiiçecek gibi bir marka oluşturmaya kalksam bi engeli olur mu?