Startup demek yüksek risk, yüksek belirsizlik demek. Bu yüzden başarılı olanlar yüz milyonlarca dolarlık değere ulaşıyor. Başarısız olanlar genelde %99un üzerindedir, ve kendilerini genelde hatamızdan ders aldık tarzı mantıksız ve faydasız şeylerle teselli ederler.
bu yüzden halihazırda stabil olan bir şirkette çalışacaksanız gidin.
sanırım konu farklı anlaşıldı kendi şirketin üzerinden geliniyor start up vizesi ile yani projen varsa gel diyor. proje sunuluyor, kabul olursa kapılar açılıyor