Geçenlerde kredi kartı borcumu geciktirdim 2 gün sonra SMS atmışlar. Bu konu da biraz kızdım, görüştüm kendileri ile de hesapta olan para belli, borç belli. Borç kaçacağım bir borçta değil. Neden bildirim atmadınız diyorum. ödemeden 10 gün önce mail attık diyorlar. Hala memnunum, galiba yıllardır ilk defa bu bildirim SMS gelmeme problemini yaşadım. Başka bir şey yaşamadım.