Selamlar
trafik müşavirliği programı yazdırılacaktır. Çok Kullanıcılı

Eski çalışan programa uygun yazdırılacak. Access veri tabanı ile yazılmış eski bir yazılım var. Sunucu ve client çalışan.


xp de çalıştığı ıcın yenilemek gerekiyor.

pm ıle ulasın