Webraki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bende de böyle Batuhan kardeşim.
Tamamdır abi. Bir önceki görünüyor sizde galiba. Forumdan bir arkadaşa tasarım yaptıramadığım için en son kedi resmi koymaya karar verdim