Ben iki defa atlattım ilkinde belim ve sırtım kırılmış gibi ağrıyordu ambulans çağırdım. İkincisinde d vitamini ve c vitamini kullandım. İkinci sefer geçirdiğim beni mahfetti, aylardır eklemlerim ağrıyor mide ve bağırsak sorunları yaşıyorum.
Sizede çok geçmiş olsun hocam ama çok şükür bugün 4. Gün hiç öyle rahatsızlıklarımız yok. Sadece boğaz ağrısı ve halsizlik var