delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
spottan bu kadar zarar edilmez. kaldıraçlı mı ??
Spot hocam, çok yüklü maldayız stop koyamadık uzun süredir içerideyiz son 2 ay kaldı ya çıkacaz ya parayı gömecez.