Toplu olarak hataları inceleyip onları size yazmıyorlar. İlk hatayı gördükleri anda rejected ediyorlar. Siz hatayı düzeltip gönderiyorsunuz bu kez ondan geçerseniz diğer hatadan kalıyorsunuz. Kodlarda hata vardır, kod yapısı iyi değildir rejected yer. 3 değil 5 değil 10 kez de uğraşırsınız bunlar için. Ve bir kere ürününüz kabul edilince diğer ürünlerde nerede hata yaptığınızı bildiğiniz için kabul edilmesi daha kolay oluyor.

Bu arada açıklama kısa daha sonra değiştireceğim gibi şeyleri de kabul etmezler.