Iphone 7 kullanıyorum, çevremden gördüğüm emsal android cihazlara göre ios telefonların daha az eskidiği ve yavaşladığı yönünde. Ondan önce A5 kıllanmıştım. 2-3 yıldan sonra android acayip kasıyor yavaşlıyor ve batarya tam bir sorun oluyordu.